Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kineskop dalej mocny

20 czerwca 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Podobnie jak w przypadku większości innych kategorii, także w przypadku telewizorów to główne kryterium wyboru.
źródło: Rzeczpospolita
Podobnie jak w przypadku większości innych kategorii, także w przypadku telewizorów to główne kryterium wyboru.

Rośnie popularność nowych technologii, ale stare telewizory nie ustępują

Choć ten rok ma być pierwszym, kiedy telewizory kineskopowe znikają z raportów firm badawczych w Polsce, bo ich sprzedaż ma oscylować wokół zera, to jednak na rynku wciąż trzymają się mocno. Z badania TNS Pentor dla firmy Toshiba wynika, że w polskich domach to wciąż najpopularniejsza kategoria odbiorników. Ma je 39 proc. ankietowanych, ale już 38 proc. posiada panele  LCD. Powoli przebijają się nowości, w co dziesiątym domu jest telewizor LED.

Z raportu wynika także, że 45...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9262

Wydanie: 9262

Spis treści
Zamów abonament