Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

YouTube konkuruje z telewizją

18 lipca 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Liczba globalnych użytkowników wciąż rośnie
źródło: Rzeczpospolita
Liczba globalnych użytkowników wciąż rośnie

Coraz popularniejszymi materiałami oglądanymi na jednym z największych portali świata są newsy

I to nie tylko te nakręcone przez użytkowników portalu komórkami czy własnymi kamerami. Jak wynika z najnowszego badania Pew Research Center's for Excellence Journalism, aż 39 proc. najpopularniejszych materiałów wideo oglądanych na YouTubie między styczniem 2011 i marcem 2012 roku to filmy nakręcone właśnie przez naturszczyków. Ponad połowa (51 proc.) to newsowe materiały, ale podawane przez profesjonalne telewizje.

Przy czym, co ciekawe, także wśród tych materiałów jest trochę filmów udostępnionych przez widzów, którzy akurat znaleźli się w miejscu danego głośnego wydarzenia. Badania wykazały, że w czasie ich trwania bieżące wydarzenia stanowiły jedną trzecią zapytań wrzucanych do wyszukiwarki YouTube'a.

Katastrofy górą

Zdaniem Tomasza Prucnala, eksperta zespołu ds. sektora telekomunikacyjnego, rozrywki i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9286

Wydanie: 9286

Spis treści
Zamów abonament