Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kłopoty klientów Amber Gold

18 lipca 2012 | Pierwsza strona | Agnieszka Kamińska Magdalena Januszewska

Firma spóźnia się z wypłatą pieniędzy z lokat – wynika z sygnałów czytelników „Rz".

– Dziesiątego dnia miesiąca wygasła moja lokata. Pieniądze miały wpłynąć na konto w ciągu dwóch dni. Od tygodnia oczekuję na zwrot zainwestowanych środków – informuje „Rz" zaniepokojony klient Amber Gold.

Firma tłumaczy, że opóźnienia wynikają ze zmiany rachunku bankowego i związanych z tym problemów technicznych. Zapewnia, że już dzisiaj wszystkie zaległe pieniądze trafią do klientów.

 

 

Wydanie: 9286

Wydanie: 9286

Spis treści
Zamów abonament