Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

SLD: nie trzeba promować Orlików

18 lipca 2012 | Kraj | Kamilla Gębska

Sojusz apeluje do Joanny Muchy, by zamiast reklamować znane wszystkim Orliki, przekazała 2,5 mln zł na sportowe półkolonie dla 25 tys. dzieci

Dariusz Joński, rzecznik SLD, w poniedziałek skierował w tej sprawie pismo do Joanny Muchy, minister sportu. Apeluje, by środki przeznaczone na promowanie Orlików za pośrednictwem kampanii społecznej, na którą resort ogłosił konkurs, przekazać na letni wypoczynek dla dzieci. Sojusz przekonuje, że promocja boisk poprzez kampanię społeczną m.in. w telewizji to stracone pieniądze. – W taki sposób da się zarobić firmie marketingowej, telewizji i wypromuje się minister sportu. A co będą mieć z tego dzieci? Nic – mówi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9286

Wydanie: 9286

Spis treści
Zamów abonament