Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci skarżą się na opóźnienia wypłat. Amber Gold się tłumaczy

18 lipca 2012 | Ekonomia | Agnieszka Kamińska Magdalena Januszewska

Pojawiają się sygnały od klientów Amber Gold, że firma spóźnia się z wypłatą środków z lokat

– Dziesiątego dnia miesiąca wygasła moja lokata. Zgodnie z regulaminem pieniądze miały wpłynąć na konto w ciągu dwóch dni. Od tygodnia bezskutecznie oczekuję na zwrot zainwestowanych środków – informuje „Rz" zaniepokojony klient. Amber Gold deklaruje wysokie oprocentowanie depozytów lokowanych m.in. w złoto.

To niejedyny przypadek. Nasz rozmówca twierdzi, że z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9286

Wydanie: 9286

Spis treści
Zamów abonament