Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ofensywa wielkich sieci

08 października 2012 | Pierwsza strona

Polskie centra handlowe rozbudowują się i modernizują, aby przyciągnąć międzynarodowe sieci najemców. Pojawią się w nich firmy m.in. z USA i ze Szwecji.

W stolicy powstanie m.in. pierwszy w kraju sklep Hollister z amerykańskiej sieci Abercrombie & Fitch, a także niemiecka marka zoologiczna Fressnapp/Maxi Zoo. Do debiutu w Polsce szykują się m.in. brytyjskie Debenhams, All Saints, French Connection, Superdry, amerykańskie Disney Store i Banana Republic.

Trwa budowa 690 tys. mkw. centrów handlowych, które mają być gotowe do końca 2014 r. W całym 2012 r. przybędzie 415 tys. mkw. powierzchni najmu.     —d.e.

Wydanie: 9355

Wydanie: 9355

Spis treści
Zamów abonament