Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydatki na poczęstunek podczas spotkania promocyjno-reklamowego mogą być kosztem podatkowym

23 października 2012 | Prawo i praktyka | Hanna Kozłowska

- Urządzamy spotkania promocyjno-reklamowe dla naszych klientów. Organizujemy je samodzielnie, bez pomocy zewnętrznych firm. Spotkania mają charakter warsztatów, na których potencjalni klienci mają okazję zapoznać się ze sprzętem produkowanym przez naszą spółkę, co ma ich skłonić do nabycia prezentowanych urządzeń. Czasami takie spotkania trwają dwa dni i są organizowane w hotelach. W związku z organizacją tych spotkań otrzymujemy faktury za nocleg uczestników warsztatów oraz za usługi gastronomiczne (katering), czyli poczęstunek serwowany na tych spotkaniach. Czy koszty noclegu i poczęstunku mogą być naszym kosztem podatkowym?

Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o CIT, kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu osiągnięcia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9368

Wydanie: 9368

Spis treści
Zamów abonament