Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prawnik w sieci, czyli jak się skutecznie wypromować

04 grudnia 2012 | Prawo | Renata Krupa-Dąbrowska

Trwa moda na pisanie blogów. To nie tylko świetny sposób 
na dzielenie się zainteresowaniami, ale i na pozyskanie klientów. 
Tyle że nie może być czystą autopromocją.

Każdy Polak zna się na zdrowiu i prawie, więc gdy potrzebuje pomocy, najpierw szuka w Internecie. Dlatego coraz częściej prawnicy, którzy chcą zaistnieć, także prezentują się w sieci. Najpopularniejszym prawnikiem jest obecnie mecenas Google. Od kilku lat modne jest zwłaszcza prowadzenie bloga.

– Ludzie mają różne pasje. Jedni podróżują, inni zbierają książki, a mnie fascynuje mediacja i negocjacje – mówi mec. Maciej Bobrowicz, prezes Krajowej Rady Radców Prawnych, od września także bloger. Jego blog poświęcony jest profesjonalnemu rozwiązywaniu konfliktów.

– Zagląda na niego coraz więcej osób. Chciałbym tej aktywności poświęcić więcej czasu. Na razie to jednak marzenie, choć robię wpisy regularnie przynajmniej dwa razy w tygodniu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9403

Wydanie: 9403

Spis treści
Zamów abonament