Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nju Mobile to nie jest marka na trudne czasy

09 maja 2013 | Ekonomia | Urszula Zielińska
autor zdjęcia: Waldemar Kompała
źródło: Fotorzepa

Grupa potrzebowała nowego brandu, aby skutecznie walczyć o klienta – mówi w rozmowie z „Rz” Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

Rz: Dlaczego Orange Polska zdecydowało się wprowadzić nową markę w segmencie SIM-Only zamiast nową ofertę pod globalną marką? Operatorzy raczej promują główny brand.

Maciej Witucki: Odpowiedź jest oczywista. Wprowadziliśmy nju.mobile, żeby skuteczniej rywalizować o klientów, dla których najważniejsze są niskie koszty, proste rozwiązania i brak ograniczeń w korzystaniu z telefonu. Walka toczy się o sporą grupę osób, liczonych raczej w milionach niż w setkach tysięcy kart SIM. Nowa marka pozwoli nam lepiej do nich trafić. Będziemy mówić innym językiem niż „grzeczny" Orange, który oczywiście pozostanie naszą wiodącą marką. Mamy ponad 14 mln klientów, ale...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9531

Spis treści
Zamów abonament