Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W Ameryce Jeep przed Coca-Colą

03 lipca 2013 | Ekonomia | Tomasz Deptuła
Amerykańskie ikony
źródło: Rzeczpospolita
Amerykańskie ikony

Jeep, Levi Strauss, Hershey's, Coca-Cola oraz Disney – to marki najczęściej kojarzone przez Amerykanów ze słowem „patriotyzm" i z wartościami kryjącymi się pod tym terminem.

Ta­kie wy­ni­ki przy­no­szą ba­da­nia prze­pro­wa­dzo­ne przez no­wo­jor­ską fir­mę kon­sul­tin­go­wą Brand Keys, w któ­rych wzię­ło udział aż 4,5 tys. kon­su­men­tów.

Ter­min ogło­sze­nia ra­por­tu nie jest przy­pad­ko­wy. W czwar­tek w USA ob­cho­dzo­ny bę­dzie Dzień Nie­pod­le­gło­ści. – W cza­sie, gdy spe­cja­li­ści od mar­ke­tin­gu opie­ra­ją kam­pa­nie związane z 4 lip­ca na za­ło­że­niu, że wy­ma­chi­wa­nie fla­gą umo­ty­wu­je po­zy­tyw­nie konsumentów do pro­mo­wa­nych ma­rek, chcie­li­śmy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9577

Wydanie: 9577

Spis treści
Zamów abonament