Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

„Zagraniczne” już nie znaczy „lepsze”

03 lipca 2013 | Druga strona | Agnieszka Kalinowska
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa

- Patriotyzm niejedno ma imię, a ten po amerykańsku to trochę co innego niż patriotyzm po polsku - mówi Leszek Mellibruda, psycholog biznesu

Rz: Z okazji Dnia Niepodległości w USA przeprowadzono ranking na najbardziej patriotyczną markę. Wygrał Jeep. A w Polsce mamy patriotyzm markowy?

Leszek Mellibruda: Patriotyzm niejedno ma imię, a ten po amerykańsku to trochę co innego niż patriotyzm po polsku. W wymiarze biznesowym widać to szczególnie. Są takie firmy, które akcentują w reklamach swoją polskość, co mogłoby sugerować, że są bardziej patriotyczne od innych sieciowych firm,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9577

Wydanie: 9577

Spis treści
Zamów abonament