Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Ważne narzędzie biznesowe

04 października 2013 | Targi, kongresy, konferencje

Jak pokazują dane statystyczne polskiego rynku targowego za poprzedni rok, pomimo pogarszającej się sytuacji gospodarczej, targi w Polsce pozostały dla przedsiębiorców ważnym instrumentem komunikacji biznesowej. Targi pozostają najważniejszą platformą komunikacji marketingowej.

Zainteresowanie udziałem w targach nie maleje, ponieważ z roku na rok poprawia się ich jakość. Wystawcy i zwiedzający na targach korzystają z nowoczesnej infrastruktury dynamicznie rozwijających się, modernizowanych i nowo budowanych centrów targowych. Tylko w 2012 roku przyrost dostępnej powierzchni ekspozycyjnej dotyczył czterech ośrodków targowych zarządzanych przez członków Polskiej Izby Przemysłu Targowego i wyniósł 43 200 mkw. Poprawa jakości obiektów targowych i jakości usług świadczonych dla wystawców i zwiedzających przez organizatorów targów i inne firmy specjalizujące się w usługach projektowania, wyposażania i budowy stoisk na targach jest warunkiem niezbędnym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9656

Wydanie: 9656

Spis treści

Kultura

Media planet

Zamów abonament