Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liczy się profesjonalizm

04 października 2013 | Targi, kongresy, konferencje

Na co stawiać | Każdy uczestnik targów lub sympozjum musi być traktowany w szczególny sposób. Przypadkowość nie wchodzi w grę.

Nawet w dzisiejszym spowolnieniu gospodarczym targi są najważniejszym miejscem komunikacji biznesowej. To w trakcie ich trwania z jednej strony można poznać nowe produkty lub technologie, jak i nawiązać kontakty biznesowe. Wolniej pędząca gospodarka powoduje jednak, że liczba uczestników dużych imprez wystawienniczych spada.

Co zrobić, aby targi były nadal atrakcyjne dla wystawców i klientów? – Musimy poprawiać infrastrukturę i jakość świadczonych usług. Nowoczesne targi to nie tylko ekspozycje, ale także wiele imprez towarzyszących, wśród nich najważniejszą rolę odgrywają sympozja i konferencje, z udziałem ekspertów – uważa Paweł Kamiński, który często uczestniczy w targach kosmetycznych.

– Oczekiwania wystawców i zwiedzających co do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9656

Wydanie: 9656

Spis treści

Kultura

Media planet

Zamów abonament