Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Światowe promocje polskich firm

04 października 2013 | Ekonomia
Oknoplast swą markę i pozycję wicelidera rynku okien  we Włoszech wzmacnia jako sponsor jednego  z najsłynniejszych klubów piłkarskich Interu Mediolan
źródło: materiały prasowe
Oknoplast swą markę i pozycję wicelidera rynku okien we Włoszech wzmacnia jako sponsor jednego z najsłynniejszych klubów piłkarskich Interu Mediolan
Inglot zwrócił na siebie uwagę amerykańskich mediów, otwierając firmowy salon i inwestując w billboardy  na prestiżowym nowojorskim Times Square
źródło: materiały prasowe
Inglot zwrócił na siebie uwagę amerykańskich mediów, otwierając firmowy salon i inwestując w billboardy na prestiżowym nowojorskim Times Square

Nasi eksporterzy z rosnącym rozmachem walczą o zagraniczne rynki. Przybywa firm, które budują swe marki poprzez sponsoring i kampanie reklamowe.

Anita Błaszczak

W nocy z czwartku na piątek polskiego czasu do studia polskiej firmy kosmetycznej Inglot w Chelsea Market na Manhattanie zaproszono artystów i producentów z Broadwayu, przedstawicieli świata mody, dyplomatów i dziennikarzy. Okazją była oficjalna prezentacja kolekcji kosmetyków inspirowanej głośnym musicalem „Pippin", nagrodzonym trzema nagrodami Tony.

Specjalna linia Inglot & Pippin – m.in. cienie do powiek, szminki i rozświetlacze do twarzy i ciała – jest efektem współpracy przemyskiej firmy z wizażystami i charakteryzatorami sztuki. To oni wybrali produkty do kolekcji.

Jak wyjaśnia rzeczniczka Inglota, Ewa Bober, spółka jest oficjalnym sponsorem makijażowym musicalu. To debiut przemyskiej firmy na Broadwayu, ale nie pierwsze doświadczenie w podobnych przedsięwzięciach. Rodzinna firma Inglot przez kilka lat była sponsorem makijażu na nowojorskim Fashion Week (jego kosmetykami malowano uczestniczące w pokazach modelki), a przed dwoma laty wspierała swą markę jako partner w trasie koncertowej popularnej piosenkarki Britney Spears.

Jak dodaje Ewa Bober, kolekcja Inglot & Pippin będzie też reklamowana na cyfrowym billboardzie firmy przy nowojorskim Times Square. Przemyska spółka, która od ośmiu lat buduje globalną markę (ma już ponad 420 firmowych sklepów w 51 krajach) uruchomiła tam w 2009 r. swój pierwszy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9656

Wydanie: 9656

Spis treści

Kultura

Media planet

Zamów abonament