Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Powolny odwrót od recesji

19 listopada 2013 | Ekonomia i Rozwój
Przyszły rok może jeszcze nie przynieść zdecydowanych wzrostów w branży, ale spadki wyhamują.
źródło: Rzeczpospolita
Przyszły rok może jeszcze nie przynieść zdecydowanych wzrostów w branży, ale spadki wyhamują.

Trzeci kwartał reklamowy rynek ponownie zamknął spadkiem, ale najgorsze już za nami.

magdalena lemańska

Zdaniem Lidii Kacprzyckiej, dyrektor generalnej domu mediowego Starlink, który cyklicznie podsumowuje polski rynek reklamy, poprawiający się klimat dla rozwoju polskiej gospodarki „niewątpliwie budzi optymizm, jednak nieco przedwczesny".

– Brak bowiem silnych impulsów, które pobudziłyby wzrost gospodarczy powyżej potencjału. Kolejne kwartały będą raczej upływały na powolnym wychodzeniu ze stagnacji. Przewidujemy, że podobnie będzie się zachowywać rynek reklamy w Polsce – kolejne kwartały będą przynosiły stopniową poprawę, ale na skokowy wzrost nie można liczyć – mówi Kacprzycka.

Po trzech kwartałach reklamowy rynek w Polsce skurczył się rok do roku według Starlinka o 5,7 proc. i był wart 4,94 mld zł. Całorocznie skurczy się o 4,2-4,5 proc., czyli będzie wart maksymalnie niecałe 6,8 mld zł....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9693

Wydanie: 9693

Spis treści
Zamów abonament