Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

2,6 mld zł na reklamę w sieci w Polsce

03 kwietnia 2015 | Ekonomia

Firmy wydały
na promocję w polskim internecie w ubiegłym roku tylko o 7,2 proc. więcej niż rok wcześniej, ale w tym ma być lepiej.

Zdaniem Włodzimierza Schmidta, prezesa IAB Polska, organizacji zrzeszającej firmy działające w polskiej sieci, w tym roku ponownie zaobserwujemy na rynku reklamy internetowej dwucyfrowy wzrost.

Z cyklicznego raportu AdEx organizacji IAB Polska i PwC wynika, że w ubiegłym roku najwyższy udział w rynku miała wciąż reklama graficzna (tzw. display): 44,5 proc. (wydatki na nią wzrosły rok do roku o 7 proc.).

Najszybciej rosły w tym segmencie nakłady na reklamę mobilną (ponaddwukrotny wzrost w porównaniu z 2013 r.), w mediach społecznościowych i na reklamy wokół internetowego wideo. —ele

Wydanie: 10107

Wydanie: 10107

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament