Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizja po nowemu

09 kwietnia 2015 | Ekonomia
Zwyczaje nowoczesnych widzów
źródło: Rzeczpospolita
Zwyczaje nowoczesnych widzów

media | Choć na świecie czas oglądania programów i filmów nie zmienił się w ubiegłym roku, to korzystamy z niej już zupełnie inaczej.

magdalena lemańska

Jak podliczyła badająca telewizyjny rynek firma Eurodata TV Worldwide, w ubiegłym roku statystyczny widz oglądał telewizję średnio 3 godziny i 13 minut dziennie, czyli o minutę krócej niż rok wcześniej.

– Ten trend ma związek z rozrastającą się ofertą kanałów telewizyjnych oraz ze zmianami technologicznymi, dzięki którym materiały telewizyjne są dziś w zasięgu każdego, wszędzie i za pośrednictwem wielu różnych ekranów – podają eksperci.

Polska jest na tym tle krajem telewizyjnych pasjonatów. Według Nielsen Audience Measurement w 2014 r. oglądaliśmy telewizję każdego dnia średnio przez 4 godziny i 20 minut, czyli 13 minut dłużej niż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10111

Wydanie: 10111

Spis treści
Zamów abonament