Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Widzów nie denerwuje product placement

18 czerwca 2015 | Ekonomia
Co widzowie myślą o tzw. lokowaniu produktów
źródło: Rzeczpospolita
Co widzowie myślą o tzw. lokowaniu produktów

Choć większość internautów oglądających seriale jest świadoma tego, że są tam lokowane przez reklamodawców różne produkty, większości to nie przeszkadza.

A to dlatego, że pojawiające się nieprzypadkowo na planach seriali produkty znane z codziennego życia traktują jako elementy ich własnej rzeczywistości.

Z badania przeprowadzonego przez MEC Analytics & Insight na polskich internautach wynika, że 54 proc. dorosłych (powyżej 20. roku życia) lubi, gdy bohaterowie seriali korzystają z markowych produktów. Przeciwnego zdania jest 17 proc. z nich. Gros internetowych widzów (70 proc.) jest jednocześnie świadoma, że firmy płacą producentom i nadawcom za to, by w danym odcinku pojawił się właśnie ich produkt z widocznym logo lub inną cechą pozwalającą na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10169

Wydanie: 10169

Spis treści
Zamów abonament