Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Branża reklamowa przeciwko opóźnieniom

09 lipca 2015 | Ekonomia
Rynek reklamy i domy mediowe w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy i domy mediowe w Polsce

Wielka firma zaproponowała 150-dniowy termin płatności.

mag­da­le­na le­mań­ska

Wiel­cy re­kla­mo­daw­cy co­raz po­wszech­niej wy­bie­ra­ją do ob­słu­gi bu­dże­tów re­kla­mo­wych tyl­ko te do­my me­dio­we, któ­re zga­dza­ją się pod­pi­sać umo­wy od­ra­cza­ją­ce ter­mi­ny płat­no­ści na­wet o kil­ka mie­się­cy, choć stan­dar­dem po­zwa­la­ją­cym zle­ce­nio­bior­com pro­wa­dzić dzia­łal­ność bez prze­szkód jest 30-dnio­wy ter­min płat­no­ści.

Te­mat po­wró­cił z za­koń­czo­nym nie­daw­no prze­tar­giem ko­sme­tycz­nej fir­my Co­ty, któ­rej bu­dże­ty ob­słu­gi­wać bę­dzie te­raz na ca­łym świe­cie dom me­dio­wy Ze­ni­thOp­ti­me­dia. W bran­ży hu­czy, że Co­ty wpi­sa­ło do wa­run­ków kon­kur­su aż 150-dnio­we ter­mi­ny płat­no­ści. An­na Czaj­kow­ska, rzecz­nicz­ka ZO w Pol­sce, nie chce ko­men­to­wać tej in­for­ma­cji, nie od­nio­sło się niej tak­że Co­ty.

Kło­po­ty trwa­ją

– Płat­no­ści...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10187

Wydanie: 10187

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament