Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zapracować na zaufanie

30 października 2015 | CSR Społeczna

Odpowiedzialność społeczna biznesu jest wartością trudną do zmierzenia. Wciąż też nie jest wartością samą w sobie, powszechnie pożądaną, budzącą uznanie. Na szczęście idea CSR powoli przebija się do świadomości polskich firm, a co za tym idzie, także do świadomości ich otoczenia, czyli klientów, kontrahentów, inwestorów – mówi psycholog biznesu Inga Kowalewska z SWPS. – Nasz biznes dojrzewa. Pomiędzy bilansem a rachunkiem zysków i strat zaczynamy dostrzegać jakość organizacyjną prowadzonego biznesu oraz ludzi, bez których on nie istnieje. Mamy więc ogromną szansę obudzić się niedługo w świecie, w którym firmy o wysokim poczuciu odpowiedzialności społecznej zostaną docenione, obdarzone zaufaniem, lojalnością i sympatią.

Ale na razie spostrzeżenia psychologów czy socjologów zajmujących się biznesem nie są jeszcze optymistyczne. Wielu z nas odruchowo deklaruje, że to ważna sprawa, że nie kupi produktu firmy, która na przykład nie przestrzega praw człowieka czy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 10283

Wydanie: 10283

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament