Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dla prezesa Kurskiego dobra rada

18 kwietnia 2016 | Druga strona | Bogusław Chrabota

Dobra zmiana prowokuje kreatywne głowy działaczy Prawa 
i Sprawiedliwości do coraz śmielszych i coraz bardziej absurdalnych pomysłów. Jednym 
z takich, które przekroczyły granice absurdu (a najbardziej chyba niekompetencji), jest przedstawiony przez prezesa Jacka Kurskiego 
z TVP pomysł utworzenia narodowego instytutu badawczego, który miałby uczciwie i rzetelnie badać wyniki oglądalności telewizji publicznej.

Jak za wieloma złymi pomysłami, tak i za tym stoją dobre intencje. Otóż prezes krytykuje amerykańską firmę Nielsen, monopolistę na polskim rynku telemetrycznym, za rzekome niedoszacowywanie wyników kanałów TVP. Problematyczny ma być tzw. panel badawczy, który jest zbyt ubogi (oficjalnie tylko 2000 gospodarstw domowych, faktycznie mniej) i ma preferować media liberalne kosztem tych bardziej konserwatywnych. Stwórzmy narodowy instytut badawczy – sugeruje prezes – a wyniki będziemy mieli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10423

Wydanie: 10423

Spis treści
Zamów abonament