Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Opamiętanie

26 lutego 1997 | Nauka i Technika | KK

Opamiętanie

Zespół socjologów z uniwersytetu Michigen pod kierunkiem prof. Claesa Fornella, na zlecenie amerykańskich władz federalnych, przeprowadził badania dotyczące popularności tzw. szybkich jadłodajni typu fast food, McDonald's, Burger King itp.

Ten sektor, spośród 27 poddanych badaniom, wypadł najgorzej. W 1995 roku 70 proc. ankietowanych było zadowolonych z tych placówek żywieniowych, podczas gdy obecnie już tylko 66 proc. Ten spadek zawdzięczają te jadłodajnie spadkowi jakości usług, spóźnianym dostawom do domów i biur, a poza tym wzrostowi zainteresowania ludzi tym co jedzą, świadomością, ile tłuszczu, kalorii, cukru zawiera hot dog zcebulą i sosem pomidorowym popijany czekoladowym mlekiem.

K. K.

Brak okładki

Wydanie: 1005

Spis treści
Zamów abonament