Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stagnacja na rynku reklamy zastanawia analityków

14 sierpnia 2017 | Ekonomia
Rynek reklamy ma rosnąć szybciej w II Półroczu
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy ma rosnąć szybciej w II Półroczu

Tylko o 0,5 proc. wyższe niż przed rokiem były wydatki reklamodawców w II kwartale bieżącego roku.

2,3 mld zł wyniosły według Agory, wydawcy „Gazety Wyborczej" i właściciela m.in. sieci kin Helios, wpływy z reklamy mediów w Polsce w minionym kwartale. To zaledwie o 0,5 proc. więcej niż rok wcześniej. – Tak niski wzrost może lekko niepokoić, biorąc pod uwagę silny wzrost PKB i konsumpcji – uważa Dominik Niszcz, analityk Domu Maklerskiego Raiffeisen. Specjaliści analizujący wyniki firm medialnych zastanawiają się bowiem, czy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 10826

Spis treści
Zamów abonament