Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wideo do relacji z klientem

12 stycznia 2018 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Wrocławski startup opracowuje internetową platformę do realizacji interaktywnych transmisji na żywo.

Narzędzie może służyć do tworzenia i umieszczania obrazów, materiałów wideo, animacji i interakcji w kanałach social media (np. na korporacyjnym profilu na YouTubie czy na prywatnym profilu na Facebooku) lub bezpośrednio na stronach WWW. Jak podkreśla Leszek Bogdanowicz, założyciel Liveact.me, rozwiązanie może być wykorzystywane zarówno przez użytkowników indywidualnych (np. blogerów), jak i przez biznes, m.in. w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej korporacji.

– Zaletą tego narzędzia jest fakt, że to platforma przeglądarkowa, a zatem tworzenie transmisji wideo live nie wymaga tworzenia studia z zaawansowanym oprogramowaniem i sprzętem. W praktyce wystarczy komputer z dostępem do internetu – wyjaśnia.

Badania pokazują, że transmisja live w internecie to najbardziej przekonujący użytkowników sposób komunikacji. – Generują one największe zasięgi. A najbliższe lata to okres, kiedy transmisje live będą królowały w internecie – przekonuje Bogdanowicz.

Liveact.me przeprowadził już dwie próbne transmisje online w Poczcie Polskiej.

Wydanie: 10949

Wydanie: 10949

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament