Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Wzór zarządzenia wdrażającego podzieloną płatność w gminie

10 lipca 2018 | Dobra Administracja | Elżbieta Rogala
źródło: Rzeczpospolita

Dokumenty | Jednostka samorząd, które od 1 lipca 2018 r. stosuje podzieloną płatność, musi dopełnić odpowiednich procedur. ELŻBIETA ROGALA niezależny ekspert i wykładowca podatku VAT w budżecie

W celu zapewnienia w każdej gminie i jej jednostkach scentralizowanych (tj. jednostkach i zakładach budżetowych), jednolitych zasad płatności należności wynikających z otrzymanych przez te jednostki bezpośrednio od dostawców towarów lub świadczeniodawców usług, faktur z wykazanym podatkiem VAT, konieczne jest wprowadzenie nowych procedur w tym zakresie. Ustalić je powinien każdy samorząd (czyli nie tylko gmina, ale także powiat i województwo samorządowe) jako obowiązujące od 1 lipca 2018r. A oto wzór takiego zarządzenia.

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11098

Wydanie: 11098

Spis treści
Zamów abonament