Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak Feniks z popiołów

10 lipca 2018 | Ekonomia
Po 50 latach dzięki Renault Dacia stała się marką globalną
źródło: materiały prasowe
Po 50 latach dzięki Renault Dacia stała się marką globalną

historia | Do 2022 r. rumuńska Dacia chce sprzedawać na świecie 2 mln samochodów rocznie. W tym roku marka obchodzi swoje 50-lecie. piotr rudzki

– Zamierzamy to osiągnąć dzięki programowi Global Access, zapoczątkowanemu w 2004 r. modelem Logan – oświadczył dyrektor Groupe Renault Roumanie i szef Daci Antoine Doucerain na spotkaniu z okazji 50-lecia tej firmy. Tworzą go marki: Logan, Logan MCV, Dokker, Lodgy, Sandero, Duster, Duster Oroch, Kaptur i Kwid.

Auta powstają w dziesięciu fabrykach na świecie: Pitesti-Mioveni (Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway, Renault Symbol), Tangerze (Dokker, Lodgy, Sandero Logan MCV), Casablance (Logan, Sandero), Oranie (Symbol, Sandero), Moskwie (Duster, Kaptur), Togliatti (Logan, Sandero, Chennai), Indie (Duster, Lodgy, Kwid, Captur), Envigado, Kolumbia (Logan, Sandero, Duster), Kurytybie, Brazylia (Logan, Sandero, Duster, Duster Oroch, Captur, Kwid), i w Kordobie, Argentyna (Logan, Sandero).

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11098

Wydanie: 11098

Spis treści
Zamów abonament