Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sukces bociana

02 grudnia 2000 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

REKLAMA

Zaskakujący związek ptaka z materiałami budowlanymi

Sukces bociana

Wielu speców od reklamy z politowaniem przyglądało się poczynaniom firmy Atlas, która w swoim znaku firmowym umieściła wizerunek bociana. Tymczasem na światowej wystawie Expo bocian zrobił furorę. Działanie wbrew schematom marketingowym przyniosło zaskakująco dobre rezultaty.

Na wystawie Expo 2000 w Hanowerze rozdano 30 tys. pluszowych bocianów. Zabawka otrzymała tytuł honorowego obywatela Expo. Była rozdawana przede wszystkim dzieciom, ale nie brakowało też dorosłych, którzy się o nią upominali. W polskim pawilonie bociana niemalże wyrywano sobie z rąk.

Aleksandra Paprocka, rzecznik prasowy firmy Atlas...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2179

Spis treści
Zamów abonament