Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przykryj ciało

02 grudnia 2000 | Plus Minus | WZ

WOLNA TRYBUNA

Przykryj ciało

WŁODZIMIERZ ZAWADZKI

Najlepsza reklama piwa (bezalkoholowego): kobieta w czerwonej miniówce idzie przez miasto z dwiema butelkami w ręce, wzbudzając ogromne zainteresowanie mężczyzn. Kamera filmuje ją od dołu, a Tom Jones śpiewa przebój "Sex bomb". Czas na zmianę - oznajmia spiker. Klip ten dobrze streszcza rozwój reklamy w ostatnich latach. Wszystko, lub prawie, sprzedaje się za pomocą kobiecych (rzadziej męskich) wdzięków. "Czas na zmianę" jest klipem udanym, bo opiera się na dwuznaczności - nie wiadomo czy mężczyźni wodzą pożądliwym wzrokiem za piwem czy za kobietą. W większości reklam kobieta jest po prostu przyczepiona...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2179

Spis treści
Zamów abonament