Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telefon dla przezornych

15 lutego 1995 | Moje Podróże | KP

Telefon dla przezornych

Po serii afer związanych z działalnością nieuczciwych biur podróży, coraz więcej klientów szuka informacji i porady, czy wybrane przez nich biuro jest godne zaufania. W Polsce działa koło 3 tys. biur. Trudno ocenić wszystkich organizatorów wypoczynku. Polska Izba Turystyki zrzesza 250 członków (łącznie z oddziałami 1400 biur) i tylko o nich może wydać swą opinię. W Warszawie działa informacja telefoniczna nr 27-01-27 o biurach zrzeszonych właśnie w PIT.

Jeszcze przed głównym sezonem letnim, być może w maju, PIT chce uruchomić biuro porad konsumenckich, w którym wyspecjalizowani prawnicy będą służyć radą klientom niezadowolonym lub wręcz oszukanym przez niesolidnych organizatorów turystyki.

K. P.

Brak okładki

Wydanie: 405

Spis treści
Zamów abonament