Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coraz więcej Belli

20 marca 1995 | Ekonomia | IT

TZMO SA a rynek materiałów higienicznych

Coraz więcej Belli

W ubiegłym roku wyroby Toruńskich Zakładów Materiałów Opatrunkowych SA miały ponad połowę udziałów w polskim rynku sprzedaży artykułów higieny osobistej. Różnego rodzaju panty, jednorazowe pieluszki ze znakiem Bella cieszyły się wśród klientek powodzeniem.

W porównaniu z drugim na naszym rynku potentatem -- koncernem Procter & Gamble -- wyroby TZMO są średnio o kilkanaście procent tańsze. Cenę pozwala obniżać m. in. własne biuro konstrukcyjne, które projektuje -- pracujące w spółce -- maszyny. Do tej pory w TZMO jest 6 maszyn do produkcji podpasek. Dzięki własnemu wykonaniu, każda z nich jest średnio o połowę tańsza od kupowanych za granicą.

Sto procent dywidendy

W ciągu trzech lat istnienia jako prywatny podmiot, spółka co rok...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 433

Spis treści
Zamów abonament