Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Śmietanka w biznesie

20 marca 1995 | Ekonomia | AB

Rady dla menedżerów

Śmietanka w biznesie

Rozmowa z prof. Howardem Thomasem, dziekanem Wydziału Handlu i Zarządzania z University of Illinois

Już drugi rok prowadzi pan wykłady w ramach podyplomowego programu menedżerskiego typu MBA na Uniwersytecie Warszawskim, poznał pan zatem trochę środowisko biznesu w Polsce. Kto, pana zdaniem, potrzebuje więcej szkolenia: polscy menedżerowie, żeby stać się lepszymi menedżerami, czy też polscy pracownicy, by stać się lepszymi pracownikami?

Należy zająć się obydwiema grupami, a nie tylko jedną z nich. Uważam jednak, iż konieczne jest wyszkolenie grupy młodych menedżerów, bo to oni w przyszłości staną się katalizatorami. Dostrzegając potrzeby swoich pracowników -- spowodują ich szkolenia. Zatem, gdy się wykształci odpowienio dużo menedżerów -- jednocześnie wyszkoli się odpowiednio dużo pracowników. To co my robimy, razem z Uniwersytetem Warszawskim, to wybieranie i szkolenie śmietanki....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 433

Spis treści
Zamów abonament