Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Michał Brudzyński

09 grudnia 2006 | Ekonomia | ML
źródło: Nieznane

KADRY Michał Brudzyński

Michał Brudzyński będzie od nowego roku dyrektorem zarządzającym kolorowych magazynów G+J Polska. Obecnie Brudzyński jest w G+J dyrektorem marketingu ds. korporacyjnych. Od 1 stycznia będzie mu podlegać siedem działów (m.in. reklama, marketing, dystrybucja, graficzny i multimedia), którymi dotychczas zarządzała bezpośrednio prezes Magdalena Malicka. Nową dyrektor marketingu zostanie Agnieszka Doleżych (dotychczas dyrektor marketingu i PR w spółce Media Express, wydawcy "Super Expressu"). Do wydawnictwa na stanowisko dyrektora działu dystrybucji dołączy także Michał Sykłowski (ostatnio dyrektor dystrybucji w wydawnictwie Hachette Fillipacchi Polska.

ele
Brak okładki

Wydanie: 4013

Spis treści
Zamów abonament