Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak sprzedawcy podglądają myśli klientów

09 grudnia 2006 | Nauka i Technika | IR
źródło: Nieznane

NEUROLOGIA Jak sprzedawcy podglądają myśli klientów Świat reklamy wkracza w nową erę. Aby jak najlepiej sprzedać swój towar, producenci zaczynają zaglądać do mózgu klientów. Zrobią to też w naszym kraju - ruszają pierwsze w Polsce badania neuromarketingowe

Sprzęt prezentuje się niepozornie. Kilka plastikowych pudełek ze świecącymi diodami i komputer. Ciekawość wzbudza czepek z elektrodami, przypominający ten kąpielowy.

Pozory jednak mylą. Sprzęt, który będzie używany do podglądania, jak mózg reaguje na reklamy, został zrobiony w Wielkiej Brytanii na zamówienie. Spełnia odpowiednie parametry, dzięki czemu wyniki przeprowadzonych nim badań będą mogły ukazywać się w międzynarodowych pismach naukowych. Badania ruszą w styczniu, pierwsze efekty powinny być jesienią. Użytek z nich zrobi dziesięć dużych firm w Polsce. Jakich? - Tego nie mogę zdradzić - odpowiada Rafał Krzysztof Ohme, profesor Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4013

Spis treści
Zamów abonament