Trzeba dobrze określić, czego pracownicy mają się nauczyć
Małgorzata Kwiecińska: Najważniejsze jest właściwe określenie potrzeb firmy i zdiagnozowanie istniejących w niej problemów. Program szkolenia powinien przygotowywać pracowników do realizacji celów, które stawia przed nimi firma. Tylko wtedy uczestnicy znajdą na szkoleniu to, co odpowiada ich potrzebom. Przed rozpoczęciem zajęć ważne jest, aby określić, czego po zakończeniu kursu oczekuje klient. Warto ustalać jasne i realne cele. Ważne jest, żeby firma szkoleniowa była dobrze przygotowana do prowadzenia kursu, ponieważ zwiększa to efektywność szkolenia. Szkoleniowcy powinni pracować na konkretnych przykładach, odnosić się do rzeczywistych problemów. Im szkolenie bliższe...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta