Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nieetyczna reklama Bristol-Myers

09 października 2007 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

Specjaliści z Komisji Etyki Reklamy działającej przy Radzie Reklamy uznali za nieetyczną reklamę mleka modyfikowanego Enfamil Premium 2 produkowanego przez firmę Bristol-Myers Squibb. Chcą, żeby producent usunął z reklamówki fragment z informacją o tym, że dziecko po spożyciu mleka z formułą Lipilu, jaką zawiera Enfamil Premium 2, ma większą ostrość widzenia niż po spożyciu mleka bez Lipilu.

Brak okładki

Wydanie: 7833

Spis treści

Aktywacja

Nauka i Technika

Zamów abonament