Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowe silniki, lepsze podwozie

09 października 2007 | Moje Auto | Robert Przybylski

Konkurencja wśród aut kompaktowych jest coraz większa. Czym chce się wyróżnić w tej klasie następca „307”? Oszczędnymi i dynamicznymi silnikami

Dla Peugeota kompaktowy „308” jest jednym z kluczowych modeli – poprzednik sprzedawał się bardzo dobrze, w ilości pół miliona sztuk rocznie. Eksperci francuskiej firmy spod znaku lwa szacują, że pomimo ulepszeń średnia sprzedaż „308” przekroczy 350 tys. sztuk rocznie i nie dojdzie do magicznego pół miliona. Powodem jest rosnąca konkurencja. W 2001 roku były tylko 32 porównywalne modele, w tym jest ich ponad 50.Peugeot 308 powstał na zmodernizowanym podwoziu „307”. Pozostawiono niezmieniony rozstaw osi (261 cm), o 3 centymetry powiększono rozstaw kół, nadwozie poszerzono o ponad 5 centymetrów i wydłużono o 7 cm. Auto jest wygodne – nawet najtańsza wersja ma fotel kierowcy o regulowanej wysokości,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7833

Spis treści

Aktywacja

Nauka i Technika

Zamów abonament