Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Miliarder i błazen

29 lipca 2008 | Ekonomia | Danuta Walewska
Michael O’Leary znany jest ze swoich niestandardowych pomysłów marketingowych
źródło: REUTERS
Michael O’Leary znany jest ze swoich niestandardowych pomysłów marketingowych

Prezes taniej linii lotniczej Ryanair. Obcinanie kosztów działalności doprowadził niemal do perfekcji. Przyda się to szczególnie teraz, kiedy przewoźnik wpadł w tarapaty

Irlandzka linia zapowiedziała właśnie pierwszą stratę roczną od niemal 20 lat. Dla rynku był to prawdziwy szok. O’Leary nie powinien mieć jednak problemu z odnalezieniem się w nowej sytuacji. Z szokowania rynku i konkurencji uczynił bowiem swój znak firmowy.

Szef Ryanairu znany jest przede wszystkim z niestandardowych pomysłów marketingowych. Ogłoszenia linii są najczęściej bardzo kontrowersyjne, ale o to właśnie chodzi: aby o nich się mówiło. Kiedy otwierał połączenie Dublin – Rzym, ubrał się w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8077

Spis treści
Zamów abonament