Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cena i dobra opinia są najważniejsze dla klientów e-sklepów

29 lipca 2008 | Ekonomia | Tomasz Boguszewicz
zakupy w sieci. Tylko 18 proc. Polaków korzysta ze sklepów internetowych. Mniej niż połowa tej grupy robi to kilka razy w miesiącu lub częściej.
źródło: Rzeczpospolita
zakupy w sieci. Tylko 18 proc. Polaków korzysta ze sklepów internetowych. Mniej niż połowa tej grupy robi to kilka razy w miesiącu lub częściej.

Prawie 71 proc. klientów polskich e-sklepów deklaruje, że będzie w nich kupować więcej i częściej – wynika z raportu SMG/KRC i Digitas

Badanie E-konsumenci przeprowadzone przez firmy MillwardBrown SMG/KRC i Digitas.pl potwierdza rosnące znaczenie Internetu w handlu. Według prognozy firmy badawczej PMR, w 2009 r. jego wartość ma stanowić już 2,15 proc. obrotów handlu detalicznego w Polsce ogółem (uwzględniając e-sklepy i serwisy aukcyjne). Co więcej, duża część użytkowników e-sklepów to najatrakcyjniejsza dla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8077

Spis treści
Zamów abonament