Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konkurenci PZU boją się dumpingowych cen polis

29 grudnia 2008 | Ekonomia | Aleksandra Biały
Główny punkt strategii spółki to zahamowanie utraty rynku.  Kluczowe dla strategii mają być lata 2009 – 2010. Grupa  zamierza w tym czasie wydać najwięcej na walkę z konkurentami,  aby po roku 2011 rosnąć szybciej niż cała branża.
źródło: Rzeczpospolita
Główny punkt strategii spółki to zahamowanie utraty rynku. Kluczowe dla strategii mają być lata 2009 – 2010. Grupa zamierza w tym czasie wydać najwięcej na walkę z konkurentami, aby po roku 2011 rosnąć szybciej niż cała branża.

Strategia największego ubezpieczyciela. PZU zamierza przeciwdziałać spadkowi udziału w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Dla klientów może to oznaczać niższe ceny

Zarząd największego polskiego ubezpieczyciela ogłosił nową strategię na lata 2009 – 2011. Jednym z jej elementów jest zatrzymanie spadku udziałów w rynku. – Jeżeli utrzymany zostanie dotychczasowy trend spadku udziału PZU w rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, to za trzy lata będziemy mieli nie 44, ale 37 proc. tego rynku. Musimy zatrzymać ten trend – argumentował prezes PZU Andrzej Klesyk.

Jak poważnie traktują te zapowiedzi konkurenci kolosa? Czy ambitne plany...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8203

Spis treści
Zamów abonament