Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobry biznes na gorsze czasy

30 marca 2009 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Aby zarobić na kryzysie ważny jest pomysł, ale także promocja.  Na zdjęciu reklama na warszawskim Dworcu Centralnym
autor zdjęcia: Seweryn Sołtys
źródło: Fotorzepa
Aby zarobić na kryzysie ważny jest pomysł, ale także promocja. Na zdjęciu reklama na warszawskim Dworcu Centralnym

Nie wszyscy narzekają dziś na spadek sprzedaży. Wiele przedsiębiorstw właśnie w okresie spowolnienia gospodarki zyskuje dodatkowe możliwości wzrostu

Domena internetowa Kryzys.net.pl, reklamowana na serwisie aukcyjnym Allegro jako okazja do zarabiania w trudnych czasach, została niedawno wylicytowana za ponad 152 zł. Jej właściciel i pomysłodawca to jedna z osób i firm, dla których kryzys nie oznacza pogorszenia biznesu, wręcz przeciwnie – jest szansą na jego rozwój.

– Przewidujemy w tym roku zarówno wzrost przychodów, jak i zatrudnienia – twierdzi Piotr Matysik, prezes spółki doradczej Marketplanet, która specjalizuje się w usługach reorganizacji procesów zakupowych w dużych firmach, pomagając im zmniejszyć koszty zakupów nawet o kilkanaście procent.

W tym roku liczba zapytań od biznesowych klientów wzrosła w Marketplanet o jedną piątą, a wśród tych z branży finansowej aż...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8280

Spis treści
Zamów abonament