Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tanie sklepy zyskają najwięcej

30 marca 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Coraz więcej klientów szuka oszczędności, więc częściej robi zakupy w tanich sklepach. Dlatego ten segment handlu rozwija się zdecydowanie najszybciej.
źródło: Rzeczpospolita
Coraz więcej klientów szuka oszczędności, więc częściej robi zakupy w tanich sklepach. Dlatego ten segment handlu rozwija się zdecydowanie najszybciej.

Dyskonty podbijają rynek. Szybko przybywa ich w całej Europie, zalety tanich sklepów odkrywają też Polacy

Polacy długo nie należeli do entuzjastów tanich sieci dyskontowych. W kryzysie mogą one wreszcie wykorzystać rosnącą skłonność do oszczędzania. Z badań firmy 4P Research Mix wynika, że już co trzeci z nas przyznaje, iż z tego powodu częściej chodzi do takich sklepów. Mimo że oferta Biedronki, Aldiego, Lidla czy Netto to głównie marki własne, zdaniem analityków to ten kanał sprzedaży najwięcej zyska w czasach spowolnienia gospodarczego.

– Oczekiwania klientów się zmieniają i staramy się wyjść temu naprzeciw. Presja na obniżanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8280

Spis treści
Zamów abonament