Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To szef odpowiada za organizację urlopów w firmie

26 sierpnia 2009 | Dobra firma | Grażyna Ordak

Chaos polegający na wysłaniu na wakacje niemal całego personelu w tym samym terminie nie uzasadnia odwołania z wypoczynku innych pracowników lub przesunięcia im terminu wyjazdów

– W urzędzie pocztowym pracuje na stałe około 20 listonoszy przypisanych do rejonów oraz trzech tzw. skoczków, czyli zatrudnionych na zastępstwo w miesiącach letnich. Zwykle nie ma wtedy trzech, czterech pracowników, bo są na urlopie. Czy pracodawca ma prawo przesunąć termin urlopu pracownika, jeśli w chwili jego planowania wiedział o wypoczynku innych. A czy tego, który wyjechał, może odwołać z urlopu, bo brakuje zastępstwa? – pyta czytelnik DOBREJ FIRMY.

Aby...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8405

Spis treści
Zamów abonament