Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Takie same chusteczki z różnymi nazwami

16 września 2009 | Druga strona | Marcin Rafałowicz
Andrzej Falkowski, kierownik Katedry Psychologii Marketingu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej
źródło: Rzeczpospolita
Andrzej Falkowski, kierownik Katedry Psychologii Marketingu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej

Rozmowa: Andrzej Falkowski, kierownik Katedry Psychologii Marketingu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej

Rz: Konsumenci coraz częściej zamiast drogich produktów markowych wybierają towary sprzedawane pod marką hipermarketów. Czy to oznacza, że marka przestaje być dla nas ważna?

Andrzej Falkowski: Tesco także jest marką (chociaż jest to nazwa sieci...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8423

Spis treści
Zamów abonament