Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak cię widzą

29 kwietnia 1996 | Ekonomia | AK

Tożsamość firm

Jak cię widzą

Konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa, które chcą zająć trwałe miejsce na rynku, muszą budować na nim swój pozytywny obraz. Klienci, kuszeni na co dzień lawiną ofert, najczęściej dokonują wyboru kierując się przyzwyczajeniem i uznaną marką. Pozytywny obraz firmy pobudza więc popyt na jej produkty, ale nie tylko -- także zwiększa zaufanie dostawców i kooperantów, przyciąga inwestorów oraz instytucje finansujące, wreszcie pozytywnie wpływa na identyfikację z nią pracowników, a także na ich podejście do pracy.

Czym jest tożsamość

Zbudowanie pozytywnej tożsamości firmy to jeden z najistotniejszych celów marketingowych przedsiębiorstwa. Chodzi o wyobrażenie czy też wizerunek firmy i jej produktów. W powszechnym odczuciu tożsamość ogranicza się często do nazwy lub symbolu firmowego związanego z reklamą.

Tożsamość, jak podkreślano podczas seminarium na ten temat, zorganizowanego przez warszawską firmę CODES -- zajmującą się programowaniem, projektowaniem i wdrażaniem systemów tożsamości wizualnej firm i produktów -- to "postępowe i aktywne zarządzanie najważniejszymi aktywami firmy, tworzenie informacji, czym jest firma, jak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 738

Spis treści
Zamów abonament