Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Odwołany lot i nerwy pasażera

27 maja 2010 | Życie Warszawy | Aleksandra Pinkas

Przewoźnik odwołał lot i zwrócił wpłacone w lutym pieniądze za bilety. Co może zrobić klient w podobnych przypadkach?

Rafał Sękalski, czytelnik „Życia Warszawy”, postanowił spędzić tegoroczne wakacje z rodziną i przyjaciółmi w Bułgarii. W lutym kupił siedem biletów na stronie internetowej linii lotniczej Norwegian na rejs z Warszawy do Warny. Na wymarzony urlop planował wyjechać w drugiej połowie sierpnia.

– To miejsce polecili nam znajomi, którzy wcześniej spędzali wakacje w okolicy. Wrócili zachwyceni. W ubiegłym roku pojechaliśmy nad polskie morze, ale pogoda była w kratkę – opowiada nasz czytelnik.

Razem z przyjaciółmi pan Rafał zarezerwował już miejsca w bułgarskim hotelu i wpłacił zaliczkę.

Ale...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8633

Spis treści
Zamów abonament