Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skąd pieniądze na rozwój „Wprost”

27 maja 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Michał Lisiecki prezes Platformy Mediowej Point Group
autor zdjęcia: Małgorzata Pstrągowska
źródło: Fotorzepa
Michał Lisiecki prezes Platformy Mediowej Point Group
Akcje spółki zyskały na informacji o zmianach we „Wprost”.
źródło: Rzeczpospolita
Akcje spółki zyskały na informacji o zmianach we „Wprost”.

Point Group wdraża nową strategię rozwoju tygodnika. Jak chce sfinansować rozwój pisma? Może liczyć na przypływ gotówki w wyniku podniesienia kapitału zakładowego

Platforma Mediowa Point Group, do której należą m.in. czasopisma „Wprost”, „Film” i „Machina”, poinformowała, że wdraża nową, opracowaną wspólnie z agencją Demo Effective Launching, strategię rozwoju zakupionego w marcu tego roku tygodnika „Wprost”. Pierwszym jej elementem było ogłoszone we wtorek zatrudnienie na stanowisku redaktora naczelnego „Wprost” Tomasza Lisa. Spotkało...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8633

Spis treści
Zamów abonament