Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gigant zza Odry poza podium

27 maja 2010 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz Beata Drewnowska
Najwięcej na reklamy produktów z mleka wydaje u nas Danone. W 2009 r. Müller był poza pierwszą piątką reklamodawców.
źródło: Rzeczpospolita
Najwięcej na reklamy produktów z mleka wydaje u nas Danone. W 2009 r. Müller był poza pierwszą piątką reklamodawców.

Popularność za granicą nie ułatwia ekspansji w Polsce. Przekonał się o tym Müller

Kiedy na początku ubiegłego roku niemiecki gigant mleczarski Müller wkraczał do Polski, zapowiedział, że w ciągu trzech lat chce zostać wiceliderem rynku jogurtów. Tymczasem wiele wskazuje na to, że jego założenia mogły być zbyt ambitne. Z danych firmy badawczej MEMRB, do których dotarła „Rz”, wynika, że w 2009 r. udziały Müller Polska w rynku produktów mlecznych (głównie są to jogurty, ale także m.in. serki, desery i mleka smakowe) wartym niemal 2,8 mld zł sięgnęły 1 proc. Udziały lidera, którym jest Danone Polska, wynosiły niemal 40 proc. Natomiast zajmujący drugie miejsce Zott Polska kontrolował prawie jedną czwartą tego rynku.

Artur Gromadzki, dyrektor generalny Müller Polska, nie narzeka. – Pierwsze 15 miesięcy działalności na rynku polskim...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8633

Spis treści
Zamów abonament