Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Triumf nadętej reklamy

01 czerwca 2010 | Życie Warszawy | Robert Biskupski
Na delfina w al. Jana Pawła II zgodził się miejski Zarząd Terenów Publicznych
autor zdjęcia: Szymon Łaszewski
źródło: Fotorzepa
Na delfina w al. Jana Pawła II zgodził się miejski Zarząd Terenów Publicznych
Ponton stoi na prywatnej działce przy metrze Świętokrzyska
autor zdjęcia: Szymon Łaszewski
źródło: Fotorzepa
Ponton stoi na prywatnej działce przy metrze Świętokrzyska

Dmuchane robaki, delfiny, zamki i inne reklamowe gadżety zalewają Warszawę. – To tandeta, która oszpeca miasto, ale przepisy wiążą nam ręce – mówią miejscy urzędnicy.

Firmy ustawiające dmuchane reklamy najbardziej upodobały sobie Śródmieście. Ich ulubione miejsca to plac nad metrem Świętokrzyska, rondo Dmowskiego i centrum handlowe Arkadia. Pojawiają się tam reklamy filmów, sieci komórkowych czy konkretnych produktów. Wielkie balony zazwyczaj są jaskrawe, brzydkie i nijak nie pasują do okolicy.

Droga przez mękę

– Firmy stawiają je zazwyczaj na prywatnym terenie – mówi naczelnik miejskiego Wydziału...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8637

Spis treści
Zamów abonament