Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynki hurtowe chcą być alternatywą dla sieci

15 czerwca 2010 | Ekonomia | mak

Wielkopolska Gildia Rolno-Ogrodnicza rozpoczęła promocję własnego znaku towarowego. W programie uczestniczy 300 sklepów

Wielkopolski rynek zarejestrował własny znak Produkty z WGRO SA i rozpoczyna jego promocję. Akcja nakierowana jest na dystrybucję. – Pomagamy operatorom Gildii, dostawcom owoców i warzyw oraz sprzedawcom promować ich produkty. Zawieramy porozumienia ze sklepami detalicznymi, które zobowiązują się do dołożenia należytej staranności w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8648

Spis treści
Zamów abonament