Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama w sieci coraz bliżej magicznych 100 mld dol.

15 lipca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Gros wpływów z reklamy  w sieci generują dojrzałe rynki Ameryki Płn. i Europy Zach. Ale najszybciej reklama online zyskuje w Azji, Europie Wsch. oraz Ameryce Łacińskiej.
źródło: Rzeczpospolita
Gros wpływów z reklamy w sieci generują dojrzałe rynki Ameryki Płn. i Europy Zach. Ale najszybciej reklama online zyskuje w Azji, Europie Wsch. oraz Ameryce Łacińskiej.

W 2014 roku wpływy z reklamy online będą już stanowiły na świecie 17,2 proc. całego reklamowego tortu wartego wtedy 564 mld dol. – przewiduje w najnowszych prognozach firma eMarketer.

Dla porównania w ubiegłym roku było to niecałe 12 proc. (55,2 mld dol.) przy całej światowej reklamowej puli wartej 465,1 mld dol.

W 2009 r. cały globalny rynek mediów skurczył się rok do roku o 10,5 proc. W Internecie kryzys gospodarczy nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8674

Spis treści
Zamów abonament